Перейти до основного вмісту

І.Я.Франко. "Розвивайся ти, високий дубе". Талановита красуня, учасниця театрального гуртка "Родинне дозвілля," Покотілова Євгенія на конкурсі.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Про Шевченка, про Тараса». Сценарій виховного заходу для учнів 4 класу

Сценарій виховного заходу  для учнів 4 класу Тема. « Про Шевченка,  про Тараса» Мета. Вшанування пам’яті видатного художника слова, патріота України –            Т. Г. Шевченка; формування культури мовлення через красу і багатство Шевченкового слова; виховання любові до рідного краю, його природи, до світлого образу Тараса Шевченка; викликати бажання у молодого покоління читати твори Кобзаря. Обладнання. Святково прибрана світлиця,у центрі сцени на стіні прикрашений рушником портрет Тараса Шевченка, вишиті рушники та серветки, хліб-сіль на вишитому рушнику, виставка творів Т. Г. Шевченка,  ілюстрації малюнків учнів до творів Т. Г. Шевченка, плакат із надписом:   « Про Шевченка,  про Тараса», вислови: «І мене в сім’ї великій В сім’ї вольній, новій, Не забудьте пом’янути Незлим, тихим словом.» Т. Г. Шевченко «І на оновленій землі Врага не буде супостата, А ...

Проект "Пташина їдальня"

ПРОЕКТ «ПТАШИНА ЇДАЛЬНЯ» Ревкова Світлана Йосипівна Характеристика проекту : за діяльністю: дослідницько-інформаційний, творчий; за кількістю навчальних предметів: міжпредметний; за кількістю учасників проекту, груповий; за характером контактів: внутрішній; зо тривалістю виконання: короткостроковий; за характером партнерських взаємодій: кооперативний. Мета та завдання: •           формувати навички роботи з енциклопедичною та довідковою літературою; •           учити учнів знаходити необхідну інформацію в різноманітних джерелах знань; •           поглиблювати знання школярів за темою «Зимуючі птахи»; •           формувати уявлення про залежність життя птахів від поведінки людини; •   ...

Чи можуть рослини захищатися? Охорона рослин

Чи можуть рослини захищатися? Охорона  рослин Мета: дослідити форми пристосування рослин до умов знищення їх у природі тваринами  та людиною; проаналізувати способи пристосування рослин до різних умов існування й залежність їх розвитку від природних умов у різні пори року; сформувати поняття про взаємодію рослин із неживою природою, пр. значення рослин для тварин, про їхню цінність для людини, про причини зникнення рослин і шляхи їх збереження в природі; навчити  досліджувати й виокремлювати певні об’єкти природи, узагальнювати знання, робити висновки та розвивати здатність сприймати красу  природи; навчити сприймати рослини в моральному, естетичному й пізнавальному аспектах; сформувати переконання в необхідності берегти рослинний світ та охороняти його. Обладнання: мультимедійна презентація учнівських проектів «Пристосування рослин до різних  умов середовища», мультимедійна презентація уроку «Червона книга України», картки із завданнями для роботи ...